Zkoušky ČNB - otázka 38343.1

Více správných odpovědí
Otázka číslo 38343.1
za 2 body

Typickým projevem klamavé obchodní praktiky je:

A

Pokud je služba nabízena nejasným, nesrozumitelným nebo nejednoznačným způsobem, což vede, nebo může vést, spotřebitele k obchodnímu rozhodnutí, které by jinak neučinil.

B

Pokud jsou při prezentaci služby užity nepravdivé údaje, což vede, nebo může vést, spotřebitele k obchodnímu rozhodnutí, které by jinak neučinil.

C

Opomene uvést podstatnou informaci, který v dané souvislosti zákazník potřebuje pro rozhodnutí ohledně koupě zboží či služby.

D

Pokud prezentace služby obsahuje takové informace, které nemohou uvést zákazníka v omyl.

Zobrazit správnou odpověď předcházející otázka následující otázka

náhodná otázka

Tato otázka ze skupiny I. Společné tematické oblasti potřebných odborných znalostí má kód 38343.1; za její správné zodpovězení v testech se získají 2 body.

Další otázky ve skupině I. Společné tematické oblasti potřebných odborných znalostí: