Zkoušky ČNB - otázka 1001.4

Více správných odpovědí
Otázka číslo 1001.4
za 2 body

Obchodní praktiky jsou vždy považovány za agresivní, pokud poskytovatel nebo zprostředkovatel spotřebitelského úvěru:

A

písemně nebo telefonicky upomíná spotřebitele, který je v prodlení s plněním svého dluhu vyplývajícího ze smlouvy o spotřebitelském úvěru

B

osobně navštíví spotřebitele v jeho bydlišti, ačkoli ho spotřebitel vyzval, aby jeho bydliště opustil a nevracel se, s výjimkou vymáhání splatných smluvních závazků zákonným způsobem

C

na základě posouzení úvěruschopnosti odmítne spotřebiteli poskytnout úvěr

D

vytváří dojem, že spotřebitel nemůže opustit provozovnu nebo místo bez uzavření smlouvy

Zobrazit správnou odpověď předcházející otázka následující otázka

náhodná otázka

Tato otázka ze skupiny I. Tematické oblasti potřebných znalostí pro zkoušku I-III má kód 1001.4; za její správné zodpovězení v testech se získají 2 body.

Další otázky ve skupině I. Tematické oblasti potřebných znalostí pro zkoušku I-III: